Friday, December 22, 2006

Chestionar

Am fost tagg-uit de Adi, let's get party :)

1) Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand.

Renasterea - Acad. Andrei Otetea: " ... marcheaza cel mai limpede deosebirea fata de conceptiile evului mediu."

2) Fara sa verificati, cat e ora?
hmm… 17:20

3) Verificati
17:33 :) )

4) Cum sunteti imbracat?

Intr-o tinuta adecvata orei asteia si vremii de afara : chiloti albastri, bineinteles pe sub niste pantaloni tot albastri si maieu.

5) Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
Tocmai terminsem de bagat in mine, nu va spun ce ca nu vreau sa impart cu voi. :P

6) Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?
Ma delectez cu muzica de pe winamp.

7) Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Astazi. Am avut ocazia sa vad un lacat mare si niste lanturi cu care erau baricadate usile la camin sa nu intre si sa nu iese nimeni ca se face dezinsectie.

8) Ati visat ieri noapte?
Nu.

9) Cand ati ras ultima data?
Azi dimineata cand am aflat ca am ramas sechestrat in camin :))

10) Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
Nimic special.

11) Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
Intai sa ajung eu acolo, si dupa aia sa imi fac griji cu ce sa cumpar si ce nu :D

12) Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

The Departed - de Martin Scorsese.

13) Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Dap, am vazut in camin un gandac mare cat casa si astia parca faceau dezinsectie ... si de plosnite.

14) Ce parere aveti despre acest chestionar?
Inceputul pare promitator.

15) Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.
XEROX a inventat mouse-ul.

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?
Supunem la vot la momentul respectiv.

17) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat?
Vom trai si vom vedea.

18) V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
As locui doar temporar pana ma fac multimilionar in SUA, Romania e superba.

19) Ce ati dori ca D-zeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului?
Ce mai astepti?

20) Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba?
I could save the world.

21) Va place sa dansati?
Dansul... si din buric, e viata mea.

22) George Bush?
Cu mine vorbeai?

23) Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
:)) sorry, nu am TV

24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?

Zoso

Andressa

Vivi

Mariko

Atentie!!! Trebuie sa raspundeti la ele in momentul in care le cititi pentru prima data. Adica acum!

No comments: